czwartek, 23 lutego 2017

Witamy w ten deszczowy i tlusty czwartek,☺ przyznawać się ile pączków dziś zjedliście? Bo my jak na razie nic ☺ choć stoją jeszcze ciepłe w kuchni

Ale u nas najważniejsze jest śniadanie ☺ u nas dziś bułeczki z wędliną, pomidorem, rzodkiewka i szczypiorkiem 
My akurat szczypiorek mamy w domu posadzony w doniczce ☺ 
Polecam, zawsze jak robię jakieś surówki, albo często pasty rybne to uwielbiam dać świeży szczypiorek, a ponieważ ja mam daleko do sklepu to dla mnie to jest super ☺ chociaż ja mam prawie wszystko u siebie w ogródku, od owoców malin, truskawek czy borówek amerykańskich po pomidory, buraczki, w tym roku będziemy sadzić, fasolkę, dynię, kalafior ☺ i wiele innych. A do śniadania oczywiście herbata z cytryna słodzona Miodem od sąsiada ☺ który jak zrobi miód to można łyżkami wyjadać, a nie to co ze sklepu, który zaraz robi skorupę z cukru 😑 a ten miód może stać otwarty pół roku i nie ma ani grama cukru osadzonego ☺ 
U nas miód akurat szybko schodzi, więc miesięcznie kupujemy ok 3 słoiki litrowe😊, a to Julia zje z chlebem a w herbacie to musi być zawsze ☺ to również pieczemy ciasteczka owsiane z Miodem ☺ są bardzo pyszne, jak i kompot z Jabłkiem cytryna i Miodem, polecam wszystkim spróbować bo miód ma wiele zastosowań, również używam do syropu z Cebuli, gdy Julie męczy kaszel ☺. A że nie jestem zwolennikiem tabletek i stropów, to robię je sama z naturalnych składników ☺ a teraz mamy okres zachorowań, więc jak będziecie chcieli, to napiszę jakie syropy i z czego robię ☺. A teraz życzymy z Emilia udanego dnia i czekamy aż Julcia wróci z przedszkola ☺ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz