wtorek, 21 lutego 2017

Dziś pierwszy raz, od jakiś dwóch miesięcy Emilia przespała 2 godziny, to rekord w końcu mogłam, trochę odpocząć, nawet zrobiłam sobie w między czasie paznokcie hybrydowe ☺
Z czerwonego klasyku, na coś bardziej delikatnego (semilac 073). Później na słodko deser dla Julii naleśniki z dżemem truskawkowym, małe sprzątanie i tak nas wieczór zastał, teraz małe sprzątanie, wykąpać dziewczyny, wypracować Julii ubranie do przedszkola kolacja i do spania, i wkoncu chwilę poleżeć w spokoju😂. Tatuś już w Wielkiej Brytanii rozładował się w jednym miejscu teraz jedzie na dwa kolejne, wczorajszy dzień spędził u Mojego brata w Holandii i totalnie zauroczył się Synkiem mojego Brata Julianem, aż zaczął przygadywać, że Ona też by chciał syna, tylko gorzej jakby była 4 dziopka 😂😂 chyba by zszedł na zawał 😅 


Dziś moja przyjaciółka, wysłała mi nasze zdjęcie zrobione 7 lat temu 😲😲😲, ten czas tak szybko leci, a my mamy parę kg więcej i lat, 
Z Anita przyjaźnimy się od wczesnych lat młodzieńczych, chodź z tym różnie było, nawet gdy byliśmy na złe na siebie to zawsze jedna mogła liczyć na drugą, choć nasze kłótnie nie raz kończyły się bójką, i tak przyjaźnimy się po dzisiejszy dzień i obie jesteśmy matkami, chodź Anita dopiero zaczęła swoją przygodę bycia Mama 3 tygodnie temu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz