niedziela, 19 lutego 2017

Niedzielny wieczór

Dobry Wieczór, my już same z Dziewczynkami, bo tatuś pojechał w trasę do Wielkiej Brytanii, dzień jakoś nam zleciał tak szybko dziś, może przez to, że jak Emilia spała to pojechaliśmy na zakupy, a z dziewczynkami została Babcia, oczywiście Mariusza z drzemki wzbudziłam, która zrobił sobie z Emilia
Słodziaki❤❤❤

A gdy już jechał do pracy Julia znowu żegnała go, ze łzami w oczach, Ona już jest duża i dużo rozumie ale bardzo by Chciała mieć tak jak inne dzieci Tate w domu codziennie. Wiem jak się cieszy jak jest na miejscu i odbiera ja z przedszkola, wtedy krzyczy na głos Tatuś, bo jak to mówią córunia tatunia☺ dobrze, że nie jest zazdrosna a mała przylepe, która jak widzi tatę to aż się drze żeby tatuś wziął na ręce. Teraz czas na kolacje, u nas dziś sałatka z selera z serem, papryką, Jabłkiem, kiełbasa i majonezem. A u was ? Życzę miłego wieczoru Dobranoc ❤❤😍😍😍

1 komentarz:

  1. Żabka , normalnie aż mi sie zachciało jeść. Moja Ty perfekcyjna Pani domu .Jestem dumna z Ciebie .

    OdpowiedzUsuń